Thursday, March 10, 2011

Happy Birthday Nor Izzah Liyana - 5 Tahun

Adam pun nak potong kek

Kakak Izzati menangis dan merajuk sebab Izzah lebih lawa dari dia hehehe


Kek untuk Nor Izzah Liyana dari ibu dan ayah


Kecik je ....


Cik Non dan angah




Izzah dan keluarga...Adam tak reti duduk diam





Dania ..sepupu Izzah..emmm cium paksa tu






Angah dengan pose istimewa
Pada 8 Mac 2011..genap Nor Izzah Liyana Bte Noor Azmy 5 tahun. Kebiasaannya aku akan membeli kek dan membuat goodies dan menghantarnya ke TABIKA. Tetapi pada tahun ini aku rasa perjalanan masa terlalu laju sehingga aku tak dapat menyediakan seperti kebiasaan. Tetapi dah kerana Nor Izzah Liyana adalah kanak-kanak...pada petang 8 Mac lepas balik dari kerja aku terus ke kedai kek.. untuk membeli kek. Almaklumlah kek ready made maka aku pun beli beberapa barang untuk tambahan diatas kek untuk hiasan.
Dan tahun ini kek pun comel je hanya setengah kilo....Tapi bagi aku, walaupun ala kadar yang penting Izzah gembira. Lepas magrib dan lepas mengaji Izzah disolek cantik ..hehehe yang penting gambar mau glamor. Tiba-tiba kakak merajuk kerana dia tak cantik macam Izzah...
geram je aku tengok perangai dia tapi SABARRRRRR.......tak mau mood hilang...Aku juga minta Cik Non ambil Dania di Sungai Rambai...Dania satu-satunya anak buah aku setakat ini, tapi tak lama lagi insyaallah akan ada 2 orang lagi kerana adik ipar dan adik aku aisyah akan bersalin pada bulan 6 ini. Dania datang dengan sepupu dia...emen bukan apa..bila majlis kanak-kanak mesti ada kakak-kanak ...walaupun hanya 5 orang...Izzah, Izzati, Dania, Emen dan termasuk Adam.
Izzah nampak comel dengan baju tu...pada awalnya dia kata gatallah..miang lahh... siap pakai baju lapis lagi lagi heeee untuk hilangkan rasa miang dia tu....Izzah sebenarnya tak suka baju yang ada kain net... tapi bila dah cantik dia yang paling suka... hilang semua miang dan gatal....
"Crown" di beri oleh Nek Alang dari Singapura untuk Izzah, Izzati dan Dania ...Sarung tangan dan cekak macam pengantin Cik Syah punye... pinjam yeeeee..Apa-apa pun yang penting Izzah suka dan gembira di ulang tahun ke 5 dia. Walaupun amat sederhana tapi yang penting dia gembira....






No comments:

Post a Comment