Thursday, March 31, 2011

Hari Terakhir Kursus Induksi Umum

Letihnya hari ini ...Alhamdulillah aku sampai ke rumah.... Hari ini adalah hari terakhir Kursus Induksi Umum di jalan kan di IKWAS...Hari ini juga kami menjalani peperiksaan...Hari berdebar tak sabar nak tengok soalan.... selagi tak tengok soalan selagi tu aku rasa dalam kepala aku nie kosong....Alhamdulillah aku dapat menjawab semua soalan..aku berharap lulus dalam...peperiksaan.


Kumpulan " POSITIF"...satu kumpulan yang aku rasa rajin dan bersemangat...Sifat kerjasama yang tinggi...aku rasa bertuah di takdirkan berada dikumpulan tersebut....macam-macam cerita yang aku dengar...mengenai kumpulan masing-masing...lawak pun ada... membuat aku berfikir pun ada.....dunia oh dunia penuh dengan pelbagai perkara yang ada kala tak diterima akal...


Terima kasih kepada semua ahli kumpulan "POSITIF"...Lan, Shuk, Zamri, Iwan, Kak R, Liza, Yus, Shima, Emly, Tika dan Lily..


Sehari sebelum peperiksaan bermula kami telah membuat 2 pembentangan mengenai Wawasan 2020 dan kajian kes ..semuanya berjalan lancar...


Otak aku nie sebenarnya kat sana bukan saja memikirkan pasal kursus induksi tapi pikir gak pasal 2 peperiksaan..yang akan mendatang...Mungkin aku fobia dengan kata-kata yang ...kalau tak lulus tu memang bangang...waaaaa aku tak mau tak lulus...


Tapi apa-apa pun satu kelegaan pada diri aku hari nie...esok dah mula menjalankan tugas semula....seperti biasa....




No comments:

Post a Comment