Sunday, March 13, 2011

Cakap Tak Serupa Bikin

Aku paling benci kalau seseorang tu janji tapi dah tahu yang dia akan mungkir janji dia tu.....tapi hari ini ...sekarang aku terpaksa sebilik dengan salah seorang yang aku benci....Kisah nie dah hampir 2 tahun tapi hati aku ...dah tak boleh terima...eeee geramnya aku...Aku paham dan redha....ajal maut...perkahwinan dan penceraian adalah...takdir sekiranya berlaku...tapi, Bab sekarang nie..yang aku geram pompuan nie tak tau malu...janji dan tahu apa yang dia nak lakukan tapi.....bila tiba masa....dia penyebab keruntuhan rumahtangga...yang menyampahnya...sekarang dah jadi tunang kepada lelaki yang bercerai itu....
Aku tau bertepuk sebelah tangan tak berbunyi....dua-dua salah GATAL....Hati aku nie jahat...bila aku dah tak suka keturunan dia pun aku tak suka....walupun sedara sendiri...aku susah nak benci orang tapi jangan ajar hati aku jadi jahat....dia akan jadi batu....
Janji yang dibuat oleh perempuan tu...depan aku...kalau aku tak dengar dengan telinga dan mata aku nie aku tak kisah dan mungkin aku tak membenci dia..tapi....aku nie masih tak pekak dan tak buta....Tapi aku tau ...Dia tahu aku tak suka dia......pegi mati dengan dia...
Walaupun tak lama lagi dia akan berkahwin dan menjadi sebahagian keluarga aku...tapi....aku tetap tak terima dia...BENCIIIIIIII.......
Oleh itu bila kita jadi manusia.....jangan senang nak berjanji kerana...BERJANJI TANPA BOLEH MENEPATI AKAN MRNGUNDANG KEBURUKANNYA..

No comments:

Post a Comment