Wednesday, March 16, 2011

Kursus Induksi - Hari Pertama

Semalam baru balik dari Kuala Lumpur bercuti dengan anak-anak dan suami...badan masih penat...dan bila pergi ke tempat kerja...aku terkejut kerana...sepatutnya aku akan ke INTAN Kluang Johor petang ini...emmmmm ...aku tak kemas baju lagi.... macamana nie...pening kepala aku nie...badan pun seram sejuk macam nak demam...
Aku pun telefon abang ...untuk bawa aku balik kemas baju....bukan apa aku nie menumpang orang biar aku cepat jangan aku yang lambat.... 3.40petang aku bergerak ke INTAN Kluang dengan rakan sepejabatku...menaiki kereta.... Jam 5.25 petang kami sampai ke INTAN Kluang...Aku semakin rasa bulu roma aku semuanya terasa menaik...mungkin rasa nak demam mula munular.... Lepas je pendaftaran...sesi angkat barang pulak...Aku bawak banyak barang bukan apa...nak duduk sini 2 minggu biarlah semua keperluaan aku tersedia....
Waaaaa...dapat bilik tingkat dua.....Bilik 205.. dah lah barang banyak kene angkat 2 kali... penat...sepenatnya hehehe...salah sapa...aku jugak... on komputer...bukan apa nak tengok ada line atau tidak...emmm alhamdulillah "line" laju yeeeeeee....Sampai je kat bilik aku terus susun barang dan menuggu masa nak makan... lepas makan aku makan ubat...Harap-harap esok aku sihat...hidung dah tersumbat .,cakap pun sengau..hehehe aku akan berkursus disini selama 2 minggu bermula 17 Mac sehingga 31 Mac 2011..Aku harap apa yang akan diajar akan masuk otak aku nie dan aku lulus dalam...peperiksaan itu nanti...Amin

No comments:

Post a Comment