Tuesday, June 16, 2009

Zaidee Daud...Sakit

Hari ini aku baru masuk kerja semula....rakan sekerjaku memberitahu seorang kakitangan PERPUSTAM iaitu zaidee telah ditranfer ke Hospital Kuala Lumpur.. Zaidee adalah kakitangan aku sejak tahun 2002 sehingga 2008.nak jadikan cerita dia makan durian bersama rakan-rakan yang lain dan kemudian dimasukkan ke hospital Melaka kerana hidung berdarah....yelah perkara biasa hidung berdarah pada musim panas nie ..lagi-lagi makan durian tetapi bila aku balik dari Acheh didapati Zaidee telah dimasukkan wad di Kuala Lumpur ...Dengarnya pendarahan hidung tak berhenti dan air mata pun bercampur darah....Aku try untuk hubunggi dia tapi sehingga sekarang telefon tidak dapat dihubungi...Aku doakan semoga dia selamat dan kembali bertugas seperti biasa.

No comments:

Post a Comment