Friday, June 19, 2009

Oh Su Jung


Ini adalah salah satu cerita korea yang aku suka....Pelakon lelakinye hensem hehehe.... lesung pipitnya cute...bila aku tengok pelakon tu teringat aku kat kawan aku  yang namanye izam....boleh lah ...sikit -sikit ..yang sama..lesung pipitnya.... hehehe
Cerita ini mengisahkan seorang perempuan yang berkehendakkan hidupnya selesa dan mewah....ini kerana perempuan ini hidupnya hanya sederhana.... emmm nak cerita lebih-lebih tak pandailah ..tapi cerita nie memag best.... kelakar dari gemuk ke kurus kerana cinta....
Itulah orang sanggup buat apa-saja kerana cinta...Pengaruh cinta dalam kehidupan amat besar...tapi cerita nie happy ending....Cerita korea nie banyak bermain dengan perasaan dari renungan, pandangan dan banyak berangan....Sampai aku yang tengok nie pun dah jadi kuat berangan hehehe..
Tapi cerita korea nie panjang ...tak habis tengok satu hari....apa-apapun aku suka cerita nie...
Kat bawah nie gambar hero cerita ini....

No comments:

Post a Comment