Tuesday, June 9, 2009

Kisahku....

Aku dibesarkan di Melaka...tapi aku bukan anak kelahiran Melaka...Hehehee....Ayahku bekas seorang tentera laut dan ibuku suri rumah.....Aku bersekolah di sekolah kebangsaan Pulai dan seterusnya ke Sekolah Menengah Seri Mahkota Umbai Melaka..

Disinilah aku mengenal erti kawan,sahabat,kasih ,sayang dan cinta....Disekolah aku ada group..Fad,Dila,Zil,Maiz,Hairin dan Mazne.dari tingkatan satu sehinggalah tingkatan 6 aku disekolah...itu.Sungguh seronok.Tak ingat apa pun yang ingat naik bermain dan belajar je.

Tapi dalam kenakalan kami ...tak terlepas jugak dengan cinta.Orang kata cinta monyet mungkin iye dan mungkin tidak..sebab Dila berkahwin dengan orang yang dia paling suka.

Aku mula kenal cinta sejak tingkatan 4...sebelum tu tak tau apa pun....walaupun ada orang menagih cinta tak dilayan...sebab tak tau apa itu CINTA.Orang pertama yang buka hati aku aku gelarkan dengan nama SYARINA...Walaupun sebenarnya tak pun suka kat dia...tapi tak tau macamana bila dah kawan rasa sayang yang ya amat...tapi kesian gak kerana masa tu ada orang yang menunggu...setiap hari kasi bunga raya kat sekolah sehingga habis bunga itu kat pokok ...bila ingat semula ...rasa geli hati pun ada....walaupun tak ucap kata cinta tapi mamat sorang nie amatlah setia...setiap hari pergi dan balik sama dan setiap hari nyanyi lagu dan bagi bunga tapi tup..tup aku bercinta dengan orang lain...bukan nak bagi frust kat mamat nie tapi entahlah ...sampai sekarang tak tau macamana boleh jadi macam ni....

Biasanya bila ingat balik cinta pertama jarang bersama ... dan terima kasih juga pada dia mungkin kalau bercinta terus dengan dia ...aku hanyut dengan perasaan cinta tak kemana...

Alhamdulillah kerana kecewa aku bangkit dan menyambung pelajaran ke ITM dan sekarang aku telah berkerja dan puas hati dengan apa yang aku ada...Alhamdulillah.

1 comment:

  1. hai lets join sesi skin care nak x..free tau..ajak kwn2 PERPUSTAM join sekali..sms me ok

    ReplyDelete