Monday, October 3, 2011

Jodoh...

Setiap makluk yang Allah jadikan adalah berpasang pasangan....cuma kita mesti berusaha dalam mencari pasangan ...walaupun kita tahu jodoh telah ditentukan tapi sebagai manusia kita perlu usaha untuk mendekatkan jodoh itu.....Bila tengok episod akhir Stanza Cinta ..rasa sedih sesangat....

Aku bukannya ikut sangat cerita stanza cinta tapi bila tengok episod akhir nie rasa tersentuhlah pulak naluri aku nie hehehe...Yelah bila pernah kecewa dan kecewa lagi bukan mudah untuk menerima...

Sebenarnya mata aku nie tak boleh lelap....tak tau kenapa...rindu ke? Pada sapa ye....eeee aku nie emosional lah pulak lepas tengok cerita stanza cinta....dalam episod akhir nie aku rasa amat tersentuh bila ada dialog yang menyentuh pasal kematian.....
Sehingga aku berfikir bertuah ke aku kerana aku tahu aku akan pergi ....Allah memberi aku peluang yang besar dalam hidupku... seperti Irfan....?..?? Tapi Irfan... Sempat segalanya.....aku...?....????? Waaaaa tak mau pikir nanti lagi sedih...cuma apa yang aku harapkan aku sempat untuk persediaan diri dan keluargaku sebelum aku pergi...../div>


No comments:

Post a Comment