Monday, February 28, 2011

Hari bersama Pelanggan Perpustakaan Desa Chin-Chin Dan Desa Chenderah

Di Perpustakaan Desa Chenderah...


Aziz dan Sulina ...melayan orang ramai untuk kuiz Perpustakaan,Kotak Misteri dan Teka Mukasurat Buku

Pertandingan Puzzle


Pertandingan Mewarna dan Mencari Barang Tersembunyi


Wajah-wajah Ceria anak -anak Desa Chenderah



Maskot PERPUSTAM beraksi bersama kanak-kanak


Di Desa Chin-Chin

Kuiz Perpustakaan, Teka Muka Surat Buku dan Teka Kotak Misteri



Gambar Pertandingan Mewarna kanak-kanak






Ramai yang sedang mengambil bahagian ....Terima Kasih semua



Gambar ini adalah gambar di Desa Chin-Chin



Dalam 3 minggu nie aku rasa penat dengan tugas-tugas ku...pada hari sabtu dan hari Ahad iaitu semalam ...aku telah membuat 2 program...walaupun program tersebut dirancang dalam masa 4 hari, alhamdulillah aku telah dapat melaksanakan tugas tersebut....


Pada 26 Februari 2011, Telah berlangsung hari bersama pelanggan di Perpustakaan Desa Chin-Chin. Aktiviti yang dilaksanakan adalah aktiviti mewarna kategori tahap 1 dan kategori PRA dan Tabika. Selain dari itu untuk tahap 2, aktiviti mewarna dan mencari barang tersembunyi telah dilaksanakan....

Aktiviti untuk dewasa yang telah dijalankan didalam perpustakaan desa Chin-Chin adalah pertandingan origami....Terima kasih juga kepada Jabatan Kesihatan Negeri Melaka, Agensi Dadah Kebangsaan ...PUTRA Hospital.. dan semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan program 2 hari dan 2 tempat ini....

Pada awalnya aku rasa takut tiada penyertaan daripada kanak-kanak dan orang kampung setempat...tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar....


Hari bersama Pelanggan ini dirasmikan Oleh Y.B Datuk Abdul Wahab Bin Abdul Latif dan disertai oleh Pengarah PERPUSTAM Encik Mohamed Aizammuddy Bin Mohamed Idris serta JKKK dan Pengerusi Pembangunan Perpustakaan Desa....Terima Kasih Semua...

Walaupun penat tapi aku rasa...aku dah buat apa yang aku terdaya......
































No comments:

Post a Comment