Sunday, July 5, 2009

Novel 69 Jilid 77



Blog ini aku wujudkan adalah untuk aku berkongsi kenangan dan menyimpan kenangan yang ada dalam hati aku ini.Di luah dalam bentuk tulisan, gambar dan ada yang betul -betul memahami dan ada yang hanya untuk bacaan....


Novel 69 adalah ceritaku ....diriku dan kenangan ku....hanya sesiapa yang memahami novel ini akan faham isi hatiku....tapi dimana novel itu????

Aku tak tau kenapa sejak ahkir-akhir nie hati ku sayu....untuk meneruskan hidup aku kene kuat...pandang kehadapan ..tapi dah lumrah kehidupan adakala kene menoleh ke belakang....tapi bila kenangan itu selari dengan kenyataan aku tak dapat tipu diriku ini .....Dunia berputar hari berganti hari..bulan berganti tahun tapi hati ini tetap tidak berubah....

Duniaku kini berwarna warni....terang ...cantik....dan penuh dengan gelak ketawa...tapi aku masih seperti dulu....















No comments:

Post a Comment