Saturday, August 6, 2011

Selamat Menyambut Ramadhan



Diam tak diam hari ini dah masuk 6 hari berpuasa....Terlalu cepat masa berlalu....rasa terlalu lama aku tak kemaskini blog ini....Semalam satu program bersama anak yatim dan anak dari keluarga susah di adakan di perkarangan rumah Ketua Menteri Melaka...sebagai rutin tahunan aku akan membawa anak-anak dengan menaiki van...tapi tahun ini...nasib baik nazar ada ..kalau tak susah gak aku kerana...kelulusan pelepasan dari bos...tak keluar-keluar sehingga aku yang bertanya...huuuuu...






Awal ramadhan yang lalu aku sempat berpuasa di rumah nenek di Singapura...Seperti pengalaman-pengalaman yang lalu berpuasa di Melaka lebih terik berbanding berpuasa di Singapura...redup dan rasa cepat je masa berlalu..






Aku berharap, ramadhan tahun ini lebih baik dari ramadhan tahun lepas buat diri aku dan keluargaku ...Amin

No comments:

Post a Comment