Wednesday, April 6, 2011

Keluhan

Bila balik kursus ...semuanya seperti biasa dengan kerja harian yang tak tau bila boleh habis....minggu nie minggu mesyuarat ....esok ada 3 mesyuarat yang menanti...banyak kerja yang perlu disiapkan pada hari jumaat....rasa macam tak mau balik je ...dari office....tapi apa pun bukan itu sahaja tanggungjawab yang aku perlu laksanakan ...kat rumah nie pun menunggu jugak...


Bukan kat rumah je yang menunggu tapi kerja- kerja lain yang seangkatan menanti.. aku ...nie manager...jadi kuli ...jadi akauntan...jadi pembantu rumah ...jadi kontraktor dan jadi chetti pun ada....waaaa banyaknya... tapi nak buat macamana kalau tak dilaksanakan akan tertangguh aku gak yang susah....


Appoiment dr semuanya dah terabur...semua kene diatur semula...ingat minggu nie nak rehat kat rumah tapi.....pok de nak balik....


Aku rasa tabiat buruk aku nie dah mula menular semula....bila nak periksa...mandi tak basah..tidur tak lena.....makan tak lalu.....


Rindu.....nak balik jumpa nenek....dah banyak kali mak lang call bila nak balik.... waaaa tak pernah selama ini aku tak balik....dah 4 bulan tak balik....aku dah cadang nak balik pada 15-17 April ...masa tu Melaka bercuti Melaka Bandaraya Bersejarah....keje bawak balik tapi tak bersentuh..


Oklah aku nak mula kan kerja-kerja aku...

No comments:

Post a Comment