Wednesday, December 4, 2013

Dah Tak mampu...

Bukan niat nak burukkan sesiapa...cuma nak luah rasa letih aku......kami dah buat bersungguh sungguh..tapi kenapa tak di terima....? kenapa??....aku tak boleh puaskan hati semua orang ..bila bercakap dikata banyak alasan..dah tak termampu idea dikeluarkan..perkara kreatif tak semuanya seperti pembaris...lurus...selurusnya....

Angle....shoot semua ada sebab tersendiri ...sebab itulah.. takkan ada director yang sentiasa yang terbaik....Syukur dengan apa yang ada...ada yang sudi membantu....aku sendiri tak ada  pengalaman... hanya membuat mengikut naluri dan hati...tiada bimbingan...kami semua mengejar... dan mencari ilmu sendiri.....

Jiwa aku resah...hati ku mula merana..banyak perkara lain yang perlu aku selesaikan.... orang takkan faham..memang bukan aku yang buat ..cuma memberi idea dan memantau tapi....kasihan kepada yang membuat...sehingga tak terdaya......aku....dah  luah...tapi tak diterima.... kenapa..???? Masih minta ubah dan terus ubah....

Dah kata hanya itu yang termampu.....hanya itu yang terdaya....tapi masih...dipaksa???.....aku letih..seletihnya...letih.....tak dapat nak digambarkan ...rasa hati ini.... hanya yang mampu aku katakan aku amat letih......

Ya Allah permudahkan segala urusanku...agar apa yang dilaksanakan diterima.... kasihanilah kami....yang tak mampu...meneruskan lagi.....



No comments:

Post a Comment