Thursday, November 22, 2012

Terlalu cepat masa berlalu

Hari hari yang aku lalui terasa terlalu cepat ...tidak sempat aku menghitung hari ...tup tup dah hujung tahun....Tapi aku rasa...anak-anak ku tidak dapat bermesra dengan aku..Balik rumah anak dah sibuk buat kerja sekolah ...kadang-kadang tu mereka dah tidur...

Semalam...bila aku balik rumah...anak sulongku memelukku dan berkata " ibu kakak dah besar"... emmm dalam diam aku bersetuju kerana dia telah berada sama tinggi dengan bahuku... Aku sedar aku selalu memeluk mereka tapi aku tak peka dengan pembesaran mereka... kerja dan kerja...

Tapi nasib aku baik aku mendapat cuti dan dapatlah aku menunaikan  impian anakku ke Langkawi. masa kat sana bukan nak kata mengikut kehendak anak ..tapi  aku memberitahu mereka aku sibuk bekerja dan bila ada cuti kita akan bercuti bersama....Sepanjang 1 minggu tersebut aku dan suami melayan kerenah anak-anak tanpa memarahi mereka hehehe...Layannnnnn........




Anak permata hatiku....

No comments:

Post a Comment