Thursday, June 7, 2012

.........???......

Apa yang aku tulis ini adalah untuk aku luahkan rasa...rasa sedih yang teramat yang tak dapat aku luahkan....aku tahu aku bukan terbaik tapi aku berusaha membuat apa yang aku mampu...aku berterima kasih mendapat suami yang memahami  aku....semakin hari aku berasa pelik...aku cuba untuk memahami apa yang di rasa tapi......dia juga perlu ada hati untuk melihat dan memahami....fizikal seorang manusia..yang tidak seperti robot...

Ya...Allah... walaupun aku dapat lihat kekuasanmu..di bumi yang nyata ini tapi kenapa manusia tidak pernah sedar.....lagi-lagi hari ini...walaupun dah jam 8.00 pagi bulan masih timbul di langit...sedangkan matahari telah mula menyinar...

Aku tahu manusia akan berubah ...bila bila masa sahaja yang dikehendaki...tapi aku berharap berubahlah seperti dulu ...tidak seperti sekarang....aku faham tiada manusia yang sempurna...didunia ini tapi sekurang-kurangnya fahamlah manusia seperti aku ini...

Bukan niat untuk mengajar...bukan niat untuk mengata tapi hati aku benar-benar terasa... aku tak mahu air mata ini gugur di tempat yang tidak sepatutnya......tapi aku juga perlu mengalirkan arus rasa aku..tapi bagaimana...dengan siapa....?????

Yaaa Allah...lindungilah aku...bantulah aku...untuk meneruskan hidup ini...

No comments:

Post a Comment