Monday, June 11, 2012

Aku adalah aku..

Aku tahu niatmu murni untuk aku berubah...tapi aku tidak mampu untuk mengikut caramu...Aku dengan caraku sendiri...untuk aku selesaikan segalanya....Aku rasa sedih kerana...tidak memahamiku...tapi aku tahu ...kau tak perlu untuk memahamiku....kerana siapa aku???????

Hatiku sayu je sejak akhir akhir nie dah tu berdebar debar lak tu....ishhhhhh napa lak....tapi apa yang aku rasa...menjadi kenyataan.....apa yang aku fikir. ...datang terbang kepadaku umpana burung...cepat...

Tak berani untuk terus berfikir kerana semakin aku berfikir semakin dekat ceritera itu akan berlaku....Ku alir rasa resahku..tapi rasa sayu tetap terperangkap dalam pernjara hati... Bila hati ini sakit... hati bagaikan dihiris hiris dengan pisau yang paling tajam....


No comments:

Post a Comment