Wednesday, October 21, 2009

Mood Raya 2009

Pada hari raya tahun ini aku sekeluarga beraya di Melaka....terlalu cepat masa berlalu....tup-tup dah habis bulan syawal...Aku nie raya tahun nie tak de mood langsung...rumah kawan-kawan dan jiran  pun tak pegi...

Aku harap kawan-kawan tak kecil hati...Tapi kepada kawan-kawan yang sudi datang kerumah aku di Merlimau aku ucapkan terima kasih...tak sangka tahun nie dapat jumpa kawan-kawan sekolah yang dah lama tak jumpa seperti jerry dan suraidah...hampir 12 tahun tak berjumpa....masing-masing aku lihat dari pandangan mata kasar aku semuanya telah berjaya dalam kehidupan masing-masing....yang paling best mereka semua tak berubah masih macam dulu....

kawan-kawan yang datang kerumah aku...aidil, izam sekeluarga, azdy sekeluarga, suraidah sekeluarga, zil dan jai, intan sekeluarga...masa hari mereka datang raya ke empat suami lu bekerja....tapi apa-apa pun "facebook" telah menemukan kami semua...

Sebenarnya ada gambar mereka...tapi aku nie sejak akhir-akhir nie sibuk dengan kerja,tak ada masa nak download gambar....lagi -lagi aku nie sibuk dengan kursus dan sebagainya....nak buat macamana dah kerja kita...kenalah buat heheheh.........

Apa-apa pun...raya tahun nie amat sederhana.......

No comments:

Post a Comment