Thursday, August 13, 2009

Kenangan Manis Zaman Persekolahan


Terlalu banyak hendak dinyatakan....apa-apa pun zaman persekolahan adalah zaman yang paling manis....

Masa nie....suka lepak waktu petang kat sekolah 

Ini adalah group aku zaman persekolahan ( Dila kat sabah, Maiz kat Australia,Aku kat Library Melaka , ZIl kat Orang Kampung dan Fad kat MBMB)..Kami masih berhubung sehingga hari ini..

Satu lagi aktiviti kami...inilah KAMI..selagi tak pukul 5.00 selagi tu ada kat sekolah...

Dari berdiri ( Aidil yang macho, Rani yang cool,2G yang rajin basuh pinggan,Kak Liza yang maintain cun, Acal yang brutal, Mie ..yang memeang minat seni...DJ Sempoi.., Aku le...,Maiz yang kuat belajar, Zil yang mementingkan kesempurnaan, Shahrul yang pandai mengaji, Mie kecik yang kene lempang kat aku, Ecah yang ayu, Masni yang comel hanya dia yang tahu hatinya, Ah Teng..terima kasih nasi goreng mak kau..aku yang selalu perabiskan, Ijul..sibulu mata lentik..(IJULABI) dan Kinto....setiap tahun cakap" sampai mati takkan lupa lempangan kau"...

Jejaka idaman SMSM...

Malam Puisi SMSM semua kene berlakon...hehehe

No comments:

Post a Comment