Wednesday, December 14, 2011

Membina Kebahagian daripada Kedukaan Orang Lain

Semua didalam dunia ini inginkan kebahagiaan..tapi kekadang ada yang lupa kebahagian yang dicari dengan mendukakan orang lain....

Tak kisah atau saja buat tak kisah hanya diri dia sahaja yang tahu...atau yang penting aku dapat apa yang aku nak atau...aku terpaksa kerana untuk diriku...???? Entahlah...semua itu...tertakluk pada diri seseorang itu sendiri...

Aku tak minta simpati cuma apa yang aku nak ..berpijaklah dibumi nyata...
Ketahuilah bumi ini bulat dan sentiasa berputar walaupun perlahan..sehingga kita semua tidak sedar akan pusingan itu...

Tuhan maha adil cuma aku harus sabar dan terus bersabar....
Telah puas aku leraikan resahku dilautan ..puas air mataku jatuh kebumi tapi kegilaan semakin menjadi-jadi..
Gigil diriku menahan sabar...sehingga adakala aku terasa tidak mampu ...

Ya Alah..berilah aku kekuatan untuk aku terus bersabar....





No comments:

Post a Comment